zondag 14 juli 2013

STOERE STRANDSFEER AAN NEDERLANDSE KUST

Inspiratie is overal te vinden.............


Strandpaviljoen de Branding in Midsland aan zee Terschelling

Afgelopen week heb ik samen met mijn gezin een heerlijke vakantie gehad op Terschelling. Mijn twee meiden zijn gek op de zee, dus ook dit jaar hadden we weer voor de Nederlandse kust gekozen. Altijd weer lekker om helemaal tot rust te komen.

Inspirerende strandpaviljoen
Mensen vragen altijd aan mij hoe ik aan al die ideeën kom. Ik ben erg visueel ingesteld dus ook op vakantie doe ik inspiratie op. Dit maal zijn we verschillende keren in strandpaviljoen de Branding in Midsland aan zee op Terschelling wezen eten.
Een heerlijke strandtent, niet alleen omdat het goed eten is, maar ook omdat de inrichting helemaal klopte. www.strandpaviljoenterschelling.nl/

Stoere white wash balkenplafond, een bruin grijze houten achterwand, grote industriële lampen een stoere robuuste bar met een rand van gekloofde takken. En op de bar een stoer robuust pot opgemaakt met drijfhout, touw en schelpen. Heerlijke grove en rubuste materialen, ik hou ervan. Wie weet wel een inspiratie voor als we ooit onze keuken gaan uitbouwen.
Zelfs de toilet was in stijl met de spiegel met (drijf)houten rand. Naast de spiegel met de drijfhouten rand hing een spiegel met een gladde houten rand. Leuk dat contrast.

touw om paal


Zelf van een touw om de palen van het terras kan ik geïnspireerd raken. Alleen al de vraag hoe het touw geknopt is, kan mijn bezighouden.
Nieuwsgierig geworden? Meer foto's van deze leuke strandtent zijn te zien op: www.strandpaviljoenterschelling.nl/

foto's: thuis met Moon












Geen opmerkingen:

Een reactie posten